Open repetities september

Zin in zingen? Kom op donderdag 8 of 15 september bij Gica langs om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1).

Het aankomende halfjaar gaan we aan de slag met het project ‘Aan beide zijden van de Alpen’. Dit project bestaat uit werken uit (het huidige) Duitsland en Italië. De componisten die bij dit thema langs zullen komen zijn (onder andere) J.S. Bach, Schütz en Pachelbel aan de noordkant, en Monteverdi, Lotti en Palestrina aan de zuidkant. We zullen dit project afsluiten met een concert in de winter van 2023.

Je bent welkom en we hopen je te zien op 8 of 15 september!