Gica in de KEI-week

Hou je van zingen en een gezellige tijd met andere studenten? Dan is Gica een goede plek voor jou! Tijdens de KEI-week is er volop gelegenheid om ons (beter) te leren kennen:

Maandag 15 augustus

Infomarkt
Van 10.00 tot 17.00 is de KEI-informatiemarkt op de Vismarkt. Dit is een uitstekende gelegenheid om wat leden van Gica te spreken en meer informatie over ons op te doen.

Dinsdag 16 augustus

KEI-parade
Bij de KEI-parade zul je ons ook voorbij zien komen!

Woensdag 17 augustus

More to Explore
Als je ons misloopt op de markt zijn we ook te vinden bij More to Explore op woensdagavond in het Harmoniegebouw. Daar krijg je een echt voorproefje van Gica: we geven dan een klein concert en een zangworkshop. More to Explore is van 20.00 tot 23.00 uur; hoe laat de workshop en het concertje precies zijn is nog niet bekend.

Donderdag 18 augustus

Open repetitie
Kom donderdagavond bij Gica langs om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op de open repetitie. We repeteren van 19.30 tot 22.00 in de Oosterkerk en borrelen daarna nog gezellig na in onze stamkroeg.

——

Na de KEI-week beginnen wij natuurlijk weer met repeteren voor onze komende concerten. De eerste repetities zijn ook open repetities. Hier kan je vrijblijvend langskomen om echt te ervaren hoe het is om bij Gica te zingen. De open repetities zijn op donderdag 8 en 15 september om 19:30 in de Oosterkerk.