Stream Gica nu op Spotify en Apple Music

Omdat langspeelplaten en CD’s al bijna weer verleden tijd zijn, staat Gica nu ook op Spotify! Sinds dit jaar is Gica vertegenwoordigd op alle grote streamingplatforms, zoals Spotify, Apple Music, iTunes, Deezer, Youtube Music en Qobuz! Dit betekent dat jij de muziek van Gica altijd en overal kunt luisteren. Op deze manier kunnen nieuwe leden horen wat Gica allemaal zingt, kunnen oud-leden herinneringen ophalen door hun eigen opvoeringen terug te luisteren, en kan de trouwe schare van fans, familie, en vrienden dat ene concert nog eens herbeleven.

Op dit moment staan er al meer dan vijftien albums van Gica online, waaronder Brahm’s prachtige Ein deutsches Requiem, Vivaldi’s opgewekte Gloria, en Handel’s feestelijke Messiah! Dus waar wacht je op?

Je kunt Gica vinden via de volgende links:

Deel de link naar deze pagina zoveel mogelijk met vrienden en kennissen, zodat Gica een nog groter publiek kan bereiken en zodat nog meer mensen kunnen genieten onze muziek!