Open repetities & introductie Gica

In februari 2021 is het weer mogelijk om je in te schrijven bij studentenkoor C.S.G. Gica, zodat je mee kunt doen aan onze projecten van het komende semester. Op donderdag 4 en 11 februari om 19:30 uur zijn er digitale open repetities van onze dirigent David van Roijen.

Tijdens de open repetities zul je kennismaken met ons project: Best of Gica. Omdat we dit jaar 55 jaar bestaan, hebben we een selectie gemaakt van stukken die we de afgelopen decennia hebben gezongen. We hopen dit project eind maart uit te kunnen voeren, om vervolgens te starten aan het zomerproject: Dido & Aeneas van Henry Purcell, een opera over een tragisch liefdesverhaal. We zullen dit afsluiten met een concert in de zomer.

Ben jij geïnteresseerd om mee te zingen met Gica komend semester, maar ligt de drempel om zomaar aan te sluiten bij een digitale repetitie te hoog? Maak dan een afspraak met een bestuurslid voor een persoonlijke introductie in de vereniging. We beantwoorden dan met veel plezier al je vragen, vertellen je over de muziek die we dit semester gaan zingen, en hoe je dit goed thuis kunt repeteren zolang dat nog moet.

(Video)bellen of een kopje thee op anderhalve meter bij een bestuurslid thuis; wat jij het liefste hebt. Stuur een mailtje naar bestuur@studentenkoor.nl, we horen graag van je!