Open repetities in september

Zin in zingen? Kom op donderdag 7, 14, of 21 september bij Gica langs om te kijken, luisteren, of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk. En sluit na de repetitie vooral aan bij onze wekelijkse borrel, waar je alvast kennis met ons kunt maken.

Het aankomende halfjaar gaan we aan de slag met het project ‘Een etmaal’, waarin we alle delen van de dag ten gehore: vanaf het ochtendgloren vanaf de eerste zonnestralen tot de diepe nacht, eindigend in een diepe slaap. In dit project zullen verscheidene componisten uit allerlei windstreken aan bod komen, van Dowland en Lassus, Brahms en Mendelssohnm, tot aan Vaughan Williams en Whitacre. We zullen dit project afsluiten met een concert in de winter van 2023-2024.