Zomervakantie met Gica

Het is zomervakantie! De colleges en laatste tentamens zijn voorbij, en voor de meesten betekent het dat de studieboeken lekker de kast in mogen tot september. Ook Gica heeft een korte zomerstop, maar dat betekent natuurlijk niet dat we elkaar de hele vakantie niet zien.

Vlak na het laatste concert was er een heerlijke barbecue en vorige week ging er een flinke groep Gicanen op weg naar het altijd mooie Oosterwolde voor een gezellig weekendje weg. Het weer was wat teleurstellend, maar dat mocht de pret niet drukken. Heel wat spelletjes zijn er gespeeld, kampvuren gebouwd en het kind in ons kwam naar boven toen bleek dat er een zwemvijver en een trampoline aanwezig waren. Uiteraard werd het ook een muzikaal weekend, want het blijft leuk om te kijken hoe goed oude stukken nog in het geheugen zitten. En dan zing toch ineens vierstemmig Händels Messiah op de vroege zondagmorgen. De opnames hiervan blijven in privébezit, maar een paar foto’s voor een sfeerimpressie van het weekend staan hieronder! :)

In de KEI-week gaat Gica weer van start: we zijn te vinden op de KEI-markt, we hebben een open repetitie en we geven een klein concert tijdens het evenement More to Explore. Misschien tot dan!