Hieperdepiep… HOERA!

Er is er één jarig, hoera, hoera

Dat kun je wel zien dat zijn wij!

Vandaag bestaat Gica officieel vijftig jaar en daarmee is het lustrumjaar echt begonnen. Dus koop een taart en maak er een muzikale dag van want er is heel wat te vieren!

Wat ooit begon als een ontgroeningsactiviteit bij een studentenvereniging is inmiddels uitgegroeid tot een groot en enthousiast studentenkoor van rond de vijftig leden. Vanaf 5 oktober 1965 was Gica officieel een feit en daar zijn we vandaag de dag nog steeds heel erg blij mee.

Sindsdien is Gica veranderd en gegroeid. Wat echter nog steeds hetzelfde is, is dat we nog steeds zin in zingen hebben en dat Gica een gezellig, leuke en actieve vereniging is om samen je passie te delen en vrienden te maken. Een vereniging om samen zuiver te zingen tijdens de repetities en iets minder zuiver tijdens de karaoke. Om samen te praten over de reizen, activiteiten en andere leuke dingen. Om samen te borrelen na repetities en concerten. Een aanvulling op je studententijd en voor velen ook de tijd erna. Kortom veel meer dan alleen je donderdagavond.

Meer dan genoeg reden dus om dit jaar uitgebreid onze verjaardag te vieren. We hopen dit feest te delen met een heleboel leden en oud-leden en jullie te zien tijdens het feest ter opening van het lustrumjaar op 9 oktober. Houdt voor alle informatie over het lustrum de website in de gaten.

Op naar de volgende 50 jaar!