De KEI-week in met Gica!

Het begin van het nieuwe academische jaar staat weer voor de deur en dus is het tijd voor de KEI-week. Net als voorgaande jaren is ook Gica hier weer vol enthousiasme te vinden.

Maandag 10 augustus: Informatiemarkt

Samen met vele andere studentenverenigingen heeft Gica een kraampje op de vismarkt. Wij staan hier om je te enthousiasmeren en je uit te nodigen voor al onze andere activiteiten in de KEI-week. Er zullen altijd leden en bestuursleden aanwezig zijn om kennis mee te maken.

Dinsdag 11 augustus: Open repetitie en borrel (14:00 – 16:30)

Dinsdag is de dag om uit te proberen of Gica iets voor jou is! Eerst zal Gica repeteren voor het klassieke concert op donderdag en kun je alvast een voorproefje krijgen. Vanaf drie uur zijn alle geïnteresseerden van harte welkom om zelf mee te komen doen.

Woensdag 12 augustus: Kroegentocht (22:00-04:00)

De KEI organiseert een kroegentocht en aan het begin van de avond is Gica te vinden in het café van de USVA. Kom dus gezellig even langs om de sfeer te proeven!

Donderdag 13 augustus: Klassiek concert (11:30-13:00)

Samen met Bragi en Mira is Gica te horen tijdens het klassieke concert in de KEI-week. Wij zullen stukken ten gehore brengen uit voorgaande projecten.  Tussen deze klassiekers bevinden zich het indrukwekkende Sleep van Eric Whitacre en het stuk The Three Fishers van de Nederlandse componist Jurrian Andriessen. Kom dus luisteren!

Op vrijdag is het tijd om even bij te komen. In september is Gica terug met een nieuw project en open repetities op donderdag 3 en 10 september. Dus iedereen die geheel vrijblijvend en gratis wil proeven van het koor, kom langs!

Heb je verder nog vragen, mail dan naar secretaris@studentenkoor.nl