Muzikale hoogtepunten op het open podium 2015

Afgelopen zaterdag 14 maart hield Gica haar jaarlijkse open podium. Hier konden onze leden zich van hun beste kant laten zien. Naast dat alle Gicanen natuurlijk ontzettend mooi kunnen zingen, spelen velen ook nog een ander instrument!

De avond, gepresenteerd door Marloes en Folkert, begon na wat technische problemen spetterend met de dansende eenhoorns van Frank en zijn achtergrondkoortje.Hierop volgde hardrock, vrolijk ukelele spel en ongewone poezie. Ook de Gicaband was weer van de partij. Zij speelde naast vertrouwde hits ook enkele nieuwe nummers, waarvan Emil er een aantal zelf heeft gecomponeerd.

Na de ingestudeerde optredens was het tijd voor de Gicanen en andere gasten om hun zangkwaliteiten ten gehoren te brengen bij de karaoke. Het was een geslaagde avond en wij kijken nu alweer uit naar volgend jaar!