Studentenkoor Gica zingt: ‘Een etmaal’

Hoe klinken de verschillende delen van de dag? In dit programma verklankt Gica een etmaal, vanaf de eerste zonnestralen en de stralende middagzon tot aan de diepe nacht. Het programma is niet alleen een reis door de tijd, maar ook door de verschillende cultuurlandschappen van Duitse, Franse, en Britse koormuziek.

Zo kondigen Brahms en Mendelssohn het prille ochtendgloren aan, verklanken chansons van Lassus en Certon de bezigheden van de dag, en bezingen Dowland en Vaughan William de sluier van de nacht, die soms uitnodigt tot melancholische gevoelens maar uiteindelijk toch eindigt in een diepe slaap.
Vrijdag 23 februari
Het Anker
Jan Frankensingel 30
Oosterwolde
Aanvang: 20:15
Zaterdag 27 januari
De Fontein
Eikenlaan 255
Groningen
Aanvang: 20:15
Kaarten:
Aan de deur: €15,-
Kortingstarief*: €12,50
Voorverkoop: €14,-
Kortingstarief*: €11,50
Kaarten:
Aan de deur: €15,-
Kortingstarief*: €12,50
Voorverkoop: €14,-
Kortingstarief*: €11,50
Klik hier voor tickets.Klik hier voor tickets.

*korting geldt voor jongeren (<18), studenten en houders van een stadjerspas. In Oosterwolde geldt de korting ook voor 65+.