Gica op TV bij ‘Even tot hier’

Afgelopen vrijdag hebben wij een klein verrassingsoptreden gegeven bij Stichting Steun Je Medemens in Loppersum. Zij ondersteunen kinderen en volwassenen die het niet breed hebben met voedselpakketten en – in deze tijd van het jaar – ook met kerstpakketten, maar jammer genoeg is de voorraad van de stichting dit jaar afgebrand. Mocht je de stichting willen steunen, dan kun je doneren op hun website. Om hen een hart onder de riem te steken hebben wij met ons koor Gica dus een kerstoptreden voor hen gegeven, wat zaterdagavond ook te zien was op televisie in het programma ‘Even tot hier’.

Daarnaast hebben wij ook goed nieuws voor het komende jaar! Op vrijdag 26 januari en zaterdag 27 januari geven we namelijk onze jaarlijkse winterconcerten. Ben je benieuwd of wil je ook komen? Klik hier voor meer informatie.