Laatste informatie kerstconcerten

Gica maakt zich deze week op voor onze twee kerstconcerten “Wie schön leuchtet der Morgenstern”. De boekjes zijn gedrukt, het kleuraccent is bepaald en vanavond hebben we onze generale repetitie. Ook de instrumentalisten, Peter van der Zwaag (orgel) en Eleanore Tan (cello) zijn vanavond aanwezig zodat we alle stukken kunnen uitvoeren zoals we dat ook op de concerten gaan doen.

Via de webshop hebben we al behoorlijk wat kaarten verkocht. De webshop is inmiddels ook gesloten, u kunt dus geen kaarten meer online bestellen. U kunt natuurlijk gewoon nog kaarten kopen aan de deur als u ons concert komt bezoeken in Oosterwolde (vrijdag) of Groningen (zaterdag). Beide concerten vangen aan om 20.15, en wij raden u aan om een halfuurtje van tevoren aanwezig te zijn. U kunt zowel pinnen als contant betalen.

In de pauze van beide concerten is er koffie en thee. Ook verkopen wij zelfgemaakte koek en taart. Verder kunt u CD’s te kopen van vorige concerten of een CD van dit concert bestellen. Ook is er de mogelijkheid om donateur van Gica te worden. Donateurs zijn heel belangrijk voor Gica en worden zeer gewaardeerd, omdat subsidies voor podiumkunst niet altijd even vanzelfsprekend meer zijn.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat we twee prachtige concerten gaan geven vrijdag en zaterdag. Wij hopen van harte om u te zien op één van onze kerstconcerten!