Gica in de KEI-week

Ook dit jaar doet studentenkoor Gica weer mee aan de KEI-week. Kom kennismaken met het gezelligste studentenkoor van Groningen! Hier een overzichtje van waar je ons kunt vinden.

Informatiemarkt

Op maandag 11 augustus staan we met een kraampje op de Vismarkt om je warm te maken om bij ons koor te komen zingen. Er zijn altijd leden en bestuursleden aanwezig om kennis mee te maken.

Zingen tijdens de KEI

Wil je naar ons komen luisteren tijdens de KEI-week? Kom dan op donderdag 14 augustus naar de Studentenkerkdienst!

14:00 – 15.30: Studentenkerkdienst, Sint Jozefkerk

logokei2014

Open repetities

Na de vakantie beginnen de wekelijkse repetities weer. Op donderdag 4 september en 11 september zijn er OPEN repetities. De repetities beginnen om 19.30 in de Oosterkerk. Dus wil je geheel vrijblijvend en gratis eens proeven van het koor, kom dan langs! Maar neem vooral ook vrienden en kennissen van je mee die het misschien leuk lijkt te komen zingen bij Gica.

Heb je verder nog vragen, mail dan naar secretaris@studentenkoor.nl