Gica in de KEI

Ook dit jaar doet studentenkoor Gica weer mee aan de KEI-week. Kom kennismaken met het gezelligste studentenkoor van Groningen! Hier een overzichtje van waar je ons kunt vinden.

Informatiemarkt
Op maandag 12 augustus staan we met een kraampje op de Vismarkt om je warm te maken om bij ons koor te komen zingen. Er zijn altijd leden en bestuursleden aanwezig om kennis mee te maken.

Zingen tijdens de KEI
Natuurlijk promoten we Gica ook door te gaan zingen tijdens verschillende evenementen. We repeteren op zondag 11 augustus van 13:00-16:00 en dinsdag 13 augustus 19:30-22:00. Dit allemaal speciaal voor de KEI! We zingen op woensdag 14 augustus op drie evenementen: het klassieke concert (samen met Bragi en Mira), de KEI-dienst en het Open Air Festival.

14:00 – 15:15: Concert
15:45 – 17:00: KEI-dienst
17:30 – 17:50: Open Air Festival

Open repetities
Na de vakantie beginnen de wekelijkse repetities weer op donderdag 5 september om 19:30 in de Oosterkerk. 5 september en 12 september zijn OPEN repetities. Dus wil je geheel vrijblijvend en gratis eens proeven van het koor, kom dan langs! Maar neem vooral ook vrienden en kennissen van je mee die het misschien leuk lijkt te komen zingen bij Gica.