Laden Evenementen Open repetitie II (digitaal)

Open repetitie II (digitaal)

Zin in zingen? Maak dan kennis met studentenkoor C.S.G. Gica op donderdag 4 en/of donderdag 11 februari! Door de lockdown repeteren we nu nog digitaal, maar we hopen zo snel mogelijk weer samen te kunnen zingen. Tijdens de digitale open repetities maak je een begin met oefenen voor onze concerten dit jaar, en daarnaast krijg je tips om goed thuis te repeteren en in te studeren. Zo ben je beter voorbereid wanneer we weer met elkaar kunnen zingen!

Tijdens de open repetities zul je kennismaken met ons project: Best of Gica. Omdat we dit jaar 55 jaar bestaan, hebben we een selectie gemaakt van stukken die we de afgelopen decennia hebben gezongen. We hopen dit project eind maart uit te kunnen voeren, om vervolgens te starten aan het zomerproject: Dido & Aeneas van Henry Purcell, een opera over een tragisch liefdesverhaal. We zullen dit afsluiten met een concert in de zomer.

Geïnteresseerd? Nu alles nog even digitaal is vind je het misschien fijn om eerst even een introductie te krijgen van een bestuurslid. We spreken graag met je af om je wat te vertellen over de vereniging en al je vragen te beantwoorden! Stuur daarvoor een mailtje naar bestuur@studentenkoor.nl.

Datum:
11 februari 2021