Laden Evenementen Open repetitie I

Open repetitie I

Zin in zingen? Kom op donderdag 1, 8, of 15 februari bij Gica langs om te kijken, luisteren, of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk. En sluit na de repetitie vooral aan bij onze wekelijkse borrel, waar je alvast kennis met ons kunt maken.

Het aankomende halfjaar gaan we aan de slag met het project ‘Babel’. Het is een verwijzing naar het verhaal van de toren van Babel en de spraakverwarring die daarin ontstaat. Tegelijkertijd verwijst het naar de stad Babylon die voorkomt in de tekst “Super flumina Babylonis” uit psalm 137. In dit project zullen we zowel oude als nieuwe muziek zingen, met componisten als Sweelinck, Bruckner, en Gjeilo. We zullen dit project afsluiten met een concert in de zomer van 2024.

Datum:
1 februari