Introductie Gica voor geïnteresseerden

In februari 2021 is het weer mogelijk om je in te schrijven bij studentenkoor C.S.G. Gica, zodat je mee kunt doen aan onze projecten van het komende semester, waaronder Dido & Aeneas van Henry Purcell. Op 4 en 11 februari zijn er digitale open repetities van onze dirigent David van Roijen.

Ben jij geïnteresseerd om mee te zingen met Gica komend semester, maar ligt de drempel om zomaar aan te sluiten bij een digitale repetitie te hoog? Maak dan een afspraak met een bestuurslid voor een persoonlijke introductie in de vereniging. We beantwoorden dan met veel plezier al je vragen, vertellen je over de muziek die we dit semester gaan zingen, en hoe je dit goed thuis kunt repeteren zolang dat nog moet.

(Video)bellen of een kopje thee op anderhalve meter bij een bestuurslid thuis; wat jij het liefste hebt. We plannen je in op 2 of 3 februari, in de avond. Stuur een mailtje naar bestuur@studentenkoor.nl, we horen graag van je!

Begin:
2 februari 2021