Scratch Concert Groningen – 30 juni 20:15 uur

11,50 14,00

Tickets voor het concert op zondag 30 juni in de Nieuwe Kerk Groningen. Na de aankoop plaatsen we u op de gastenlijst.

Artikelnummer: N/B Categorie:

Studentenkoor Gica zingt: ‘Ein deutsches Requiem

Ons studentenkoor organiseert een speciaal scratch evenement. We zullen samen het prachtige Requiem van Brahms uitvoeren, begeleid door twee pianisten.

Wat is een scratch?
Een scratch is een evenement waarbij zangers samenkomen om in korte tijd een groot koorwerk te leren en uit te voeren. Dit betekent dat we niet maanden van tevoren repeteren; in plaats daarvan leren we het stuk snel onder begeleiding van ervaren dirigenten en voeren het aan het einde van het weekend uit in dit concert.

English translation

Student choir Gica sings: ‘Ein deutsches Requiem

Our student choir is organizing a special scratch event. We will perform the beautiful Brahms Requiem together, accompanied by two pianists.

What is a scratch?
A scratch is an event where singers come together to learn and perform a large choral work in a short amount of time. This means we don’t rehearse for months in advance; instead, we learn the piece quickly under the guidance of experienced conductors and perform it at the end of the weekend in this concert.

Ticket prices, date & time

Nieuwe Kerk
Groningen
Start: 20:15

*korting geldt voor jongeren (<18), studenten en houders van een stadjerspas.

*discount rate applies to people under the age of 18, students and Stadjerspas owners.