Brahms Requiem Scratch

Doe mee met Gica’s scratch (part 1) op 29 en 30 juni!

Ben je tussen de 16 en 35 jaar oud en klaar voor een muzikaal avontuur? Ons studentenkoor organiseert een speciaal scratch evenement, en jij bent uitgenodigd om mee te zingen! We zullen samen het prachtige Requiem van Brahms uitvoeren, begeleid door een vierhandige piano. Of je nu een ervaren zanger bent of gewoon graag zingt, iedereen is welkom!

Wat is een scratch?
Een scratch is een evenement waarbij zangers samenkomen om in korte tijd een groot koorwerk te leren en uit te voeren. Dit betekent dat je niet maanden van tevoren hoeft te repeteren, maar dat je het stuk snel leert onder begeleiding van ervaren dirigenten en het aan het eind van het weekend uitvoert. Het is intensief, maar vooral erg leuk en de moeite waard!

We zullen onze scratch in twee delen doen. De uiteindelijke voorstelling is aan het einde van deel 2 van de scratch, dat in oktober plaatsvindt. Aan het einde van deel 1 nemen we een video op om online te zetten en doen we samen wat leuke activiteiten.

Wanneer?

29 juni:

• 10:00-16:00 Repetities, Dorpskerk Kropswolde

30 juni:

• 09:00-15:00 Repetities, Dorpskerk Kropswolde
  • Afsluiten met video voor online post
  • Fun activity

Kosten?
Je kunt al voor €15 meedoen aan deze onvergetelijke muzikale ervaring!

Voorbereiding:
Hoewel we tijdens het weekend intensief repeteren, vragen we je om de muziek van tevoren thuis te bekijken. Dit helpt om de repetities soepeler te laten verlopen en zorgt ervoor dat we het best mogelijke resultaat bereiken.

Grijp deze kans om deel uit te maken van een adembenemend optreden en andere enthousiaste zangers te ontmoeten. Het wordt een weekend vol muziek, plezier en nieuwe ervaringen.

Doe mee en schrijf je hier in!

The si