Open repetities september 2021

De KEI-week is voorbij en studentenkoor Gica maakt zich op voor zijn elfde lustrum. Komend semester gaan we aan de slag met het bijzondere project ‘Dido en Aeneas’, geschreven door Henry Purcell. Deze opera over een tragisch liefdesverhaal zullen wij op 4 februari 2022 mogen opvoeren in de Martinikerk in Groningen. Hierbij zullen we worden begeleid door een strijkkwartet en een klavecinist; ook zullen er rollen voor solisten zijn weggelegd. Als warming-up voor dit grootse project oefenen we in september en oktober eerst nog een aantal kleine stukken van o.a. Bach, Rachmaninov en Whitacre met aansluitend een mini-concert in het najaar, om weer de smaak van zingen te pakken te krijgen na deze coronaperiode.

Wil je meedoen? Voel je dan van harte welkom om op donderdag 9 en/of donderdag 16 september langs te komen om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1 te Groningen) en borrelen daarna nog gezellig na in onze stamkroeg.

Aanmelden voor 9 september kan door dit formulier in te vullen, en voor 16 september door dit formulier in te vullen. Kom langs! Zing mee!