Gica in de KEI-week

Hou je van zingen en een gezellige tijd met andere studenten? Dan is Gica een goede plek voor jou! Tijdens de KEI-week is er volop gelegenheid om ons (beter) te leren kennen:

Maandag 16 augustus

Infomarkt
Van 10.00 tot 17.00 is de KEI-informatiemarkt op de Drafbaan in het Stadspark. Dit is een uitstekende gelegenheid om wat leden van Gica te spreken en meer informatie over ons op te doen.

Dinsdag 17 augustus

Infomarkt

Eten met leden
Tussen 18.00 en 19.00 kun je eten met leden van Gica in restaurant Lust. Meer info en aanmelden kan op de infomarkt, of door een mailtje te sturen naar bestuur@studentenkoor.nl.

Open repetitie
Kom dinsdagavond bij Gica langs om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op de open repetitie. We repeteren van 19.30 tot 22.00 in de Oosterkerk en borrelen daarna nog gezellig na in onze stamkroeg. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar bestuur@studentenkoor.nl.

Woensdag 14 augustus

More to Explore
Als je ons misloopt op de markt zijn we ook te vinden bij More to Explore op woensdagavond in het Harmoniegebouw. Om 20:30 uur krijg je een echt voorproefje van Gica. Dan geven we een concert!

Na de KEI-week beginnen wij natuurlijk weer met repeteren voor onze komende concerten. De eerste repetities zijn open repetities. Hier kan je vrijblijvend langskomen om echt te ervaren hoe het is om bij Gica te zingen. De open repetities zijn op donderdag 9 en 16 september om 19:30 in de Oosterkerk.