Open repetities september 2020

De KEI-week is voorbij en studentenkoor Gica maakt zich op voor zijn elfde lustrum. In september gaan we weer van start met het project ‘Annelies’, over het leven en droevige lot van Anne Frank. In dit stuk, dat wij ter gelegenheid van 75 jaar vrijheid zingen, heeft de Engelse componist James Whitbourn de dagboekteksten van Anne Frank op muziek gezet. Wij zullen dit stuk in november gaan uitvoeren, begeleid door een ensemble (vleugel, klarinet, cello en viool) en met een sopraansoliste die de stem van Anne vertolkt.

Wil je meedoen? Voel je dan van harte welkom om op donderdag 3 en/of donderdag 10 september langs te komen om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1 te Groningen) en borrelen daarna nog gezellig na in onze stamkroeg.

Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar bestuur@studentenkoor.nl. Kom langs! Zing mee!