Hoera! Gica bestaat 55 jaar!

Komend jaar zal bijzonder gaan worden voor Gica, want wij bestaan 55 jaar! Een heel mooie mijlpaal. En om dit lustrumjaar feestelijk in te luiden: hierbij de onthulling van ons prachtige lustrumlogo!

Om dit lustrumjaar groots te vieren zijn het bestuur en de vele commissies die Gica telt, druk bezig met het organiseren van allerlei leuke activiteiten, feestjes en een aantal mooie concerten. Zo zullen we dit jaar ‘Annelies’ van James Whitbourn zingen (gebaseerd op de dagboekteksten van Anne Frank), een ‘Best of Gica’ optreden verzorgen (een verzameling van stukken die Gica door de jaren heen heeft gezongen) en last but not least zullen we de opera ‘Dido en Aeneas’ uitvoeren van Purcell. Dat betekent een vol jaar! Gelukkig is onze vaste dirigent, David van Roijen, aanwezig om het allemaal in goede banen te leiden.

Was je nog niet bekend met Gica, en denk je nu “Jeetje, al die leuke stukken zou ik graag mee willen zingen”, dan kan dat natuurlijk! Je kunt kennis met ons maken op de KEI-week (10 t/m 14 augustus) of tijdens onze open repetities (3 en 10 september).

Vragen? Mail dan naar extern@studentenkoor.nl

Tot dan!