COVID-19 & start nieuwe semester

COVID-19

Binnenkort gaat het nieuwe semester van start. Op basis van het advies voor koren en zangensembles, dat het RIVM op 30 juni heeft uitgebracht is het weer mogelijk geworden om samen te zingen! Dat is heel goed nieuws. Het plan is dat de repetities en activiteiten van studentenkoor C.S.G. Gica in het nieuwe semester weer gaan beginnen. Elke donderdagavond hebben we de Oosterkerk tot onze beschikking, een grote kerk waarin wij ruim 1,5 meter afstand kunnen houden. En wanneer we daarna samen naar de kroeg gaan, zal er worden gekeken naar kroeggrootte en groepsgrootte.

Interesse om bij Gica te zingen?

Tijdens de KEI-week van maandag 10 t/m vrijdag 14 augustus zal er volop gelegenheid zijn om studentenkoor C.S.G. Gica (beter) te leren kennen. Na de KEI-week beginnen wij dus weer met repeteren voor onze komende concerten. De eerste repetities zijn de open repetities op 3 en 10 september, van 19:30 tot 22:00 uur in de Oosterkerk in Groningen (E. Thomassen à Thuessinklaan 1). Hier kan je vrijblijvend langskomen om echt te ervaren hoe het is om bij Gica te zingen. We zijn op dit moment druk bezig met de planning, houd daarom de website en onze social media kanalen in de gaten!