Site pictogram Studentenkoor C.S.G. Gica

Gica in de KEI-week

Hou je van zingen en een gezellige tijd met andere studenten? Dan is Gica een goede plek voor jou! Tijdens de KEI-week is er volop gelegenheid om ons (beter) te leren kennen:

Maandag 12 augustus
Van 10.00 tot 17.00 is de KEI-informatiemarkt op de vismarkt. Dit is een uitstekende gelegenheid om wat leden van Gica te spreken en meer informatie over ons op te doen.

Woensdag 14 augustus
Als je ons misloopt op de markt zijn we ook te vinden bij More to Explore op woensdagavond in het Harmoniegebouw. Om 20:15 is er een zangworkshop, waar jij samen met Gica leden canons kunt leren zingen. Het echte voorproefje van Gica is om 22.30. Dan geven we een concert!

Na de KEI-week beginnen wij natuurlijk weer met repeteren voor onze komende concerten. De eerste repetities zijn open repetities. Hier kan je vrijblijvend langskomen om echt te ervaren hoe het is om bij Gica te zingen. De open repetities zijn op donderdag 5 en 12 september om 19:30 in de Oosterkerk.

Mobiele versie afsluiten