Open repetities januari 2019

Gica wenst iedereen een gelukkig en muzikaal 2019! Wij trappen op 10 en 17 januari af met een nieuw project: Ein Deutsches Requiem van Johannes Brahms. Niet alleen Brahms’ baard is indrukwekkend, ook zijn muziek blaast je van je stoel. Wij zullen dit stuk in juni gaan uitvoeren, begeleid op piano (vleugel) à quatre mains.

Wil je meedoen? Voel je dan van harte welkom om op donderdag 10 en/of donderdag 17 januari langs te komen om te kijken, luisteren of mee te zingen. Of je nou al eerder in een koor hebt gezongen of gewoon een keertje wilt kijken of het wat voor je is: iedereen is welkom op deze open repetities. We repeteren van 19.30 tot 22.00 in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1 te Groningen) en borrelen daarna nog gezellig na in onze stamkroeg.

Kom langs! Zing mee!