C.S.G. Gica in de Keiweek!

C.S.G. Gica is ook dit jaar weer aanwezig op de Groningse KEI-week! Je vindt ons op de volgende locaties:

Maandag 15 augustus: Informatiemarkt

Op maandag staan we de gehele dag op de informatiemarkt op de Vismarkt in het centrum van Groningen. We zijn de hele dag aanwezig om alle vragen die je hebt over het zingen bij Gica te beantwoorden. De informatiemarkt duurt van 10:00 tot 17:00 uur. Kom je ook even langs om een babbeltje te maken?

Dinsdag 16 augustus: Open repetitie

Op dinsdag repeteert C.S.G. Gica in het Kijk in ‘t Jat Huis, Nieuwe Kijk in Het Jatstraat 49. We nodigen je van harte uit om even te komen luisteren en misschien zelfs wel een stukje mee te zingen. We repeteren van 20:00 tot 22:00 uur. Uiteraard is er ook ruim voldoende tijd om al je vragen te beantwoorden.

Woensdag 17 augustus: More to Expore

Dit jaar organiseert de KEI-week een speciale avond, volledig in het teken van alles wat er op cultureel gebied te beleven valt in studentenstad Groningen. C.S.G. Gica zal op deze avond dus ook niet ontbreken. Om 20:30 uur en om 22:05 uur geven we een optreden tijdens het klassiek concert. Het klassiek concert zal plaatsvinden in collegezaal 1314.026