Jeugdhelden (verkleedfeest)

Vroeger toen je klein was, wat wilde je toen worden?  Tegen wie keek je op? Was het misschien Tarzan, je moeder, een brandweerman of toevallig een Disney prinses? Ja, iedereen had er wel één of misschien zelfs wel meer; jeugdhelden. Zo ook de Gicanen die op 18 maart in de Walrus terug in te tijd gingen en voor een avond in de schoenen van vroegere grote voorbeeld stonden.

Zo zagen we Lambik met Kapiteit Haddock aan de bar zitten, een musketier een praatje maken met Pieter Konijn terwijl Cat Woman, Pinkeltje en Tinkerbel op de dansvloer stonden. Zelf verkleedde ik me die avond als Pippi Langkous; een schort, gekleurde kousen en de iconische vlechten. Waarvan deze laatsten moeite hadden zelfs met meters ijzerdraad op hun plaats te blijven.

De Activiteitencommissie zorgde voor passende lekkernijen die hoorden bij de tijd toen we opkeken naar onze jeugdhelden. Naast deze goede portie zoetigheid, die op een kinderfeestje niet had misstaan, waren er slingers en ballonnen om het geheel extra feestelijk aan te kleden. Hieronder een kleine sfeerimpressie van het verkleedfeest. Stiekem vinden we onze jeugdhelden nog steeds heel erg leuk!