Open repetities C.S.G. Gica: De Messiah van Händel

Gica werd opgericht in 1965 en bestaat daarmee 50 jaar, genoeg reden voor ons om eens flink uit te pakken. Dat doen we dit jaar met het uitvoeren van de Messiah van G.F. Händel. Ondanks dat het wellicht gebruikelijk is dit stuk uit te voeren rondom kerst of de paastijd is het ook gedurende de rest van het jaar een genot om naar te luisteren. Wij zullen de Messiah in juni gaan uitvoeren als afsluiting van ons lustrumjaar.

Om alles soepel en muzikaal te laten verlopen, hebben we jouw hulp nodig. Onder de douche zingen is leuk en aardig, maar zo’n douchegordijn slaat de akoestiek best dood. Wij nodigen je bij deze uit om op donderdagavond de douchecabine eens te laten voor wat die is en bij ons een kijkje te komen nemen. Elke donderdagavond van 19:30 tot 22:00 zingt Studentenkoor Gica in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1).

Ervaring is geen vereiste, maar is wel leuk en handig. De Messiah is een pittig stuk, maar verkijk je daar niet op, want op 25 juni gaan we helemaal los. Kom daarom gewoon bij de open repetities langs op 4 en 11 februari om sfeer te proeven. Als je eerst wat meer informatie wil, kun je mailen naar: secretaris@studentenkoor.nl

Tot donderdag!