Open repetities september 2015

De zomervakantie is achter de rug en er staat een nieuw academisch jaar voor de deur. Voor alle leden van C.S.G. Gica is het daarom niet alleen tijd om je collegeblok en pennen uit de kast te vissen maar ook tijd om opzoek te gaan naar je partituur! Voor alle nieuw studenten in Groningen breekt hiermee een spannende nieuwe periode aan. Een periode die naast met studeren ook ingevuld kan worden met allerlei andere leuke activiteiten!  Sporten bij de ACLO, chillen in het Noorderplantsoen of bij studentenverenigingen en zingen bij Gica.

Om iedereen de kans te geven om te kijken of Gica bij hen past, zijn er op drie en tien september open repetities. Hier kun kan iedereen volledig gratis en vrijblijvend sfeer komen proeven. Tijdens deze repetities beginnen we met ons nieuwe project: Rampspoed en Troost. Dit project zal bestaan uit een samenstelling van stukken van Franse en Nederlandse componisten. Na afloop van de repetities zullen we gaan borrelen in onze stamkroeg De Padangbar. Dit biedt de gelegenheid om elkaar gelijk beter te leren kennen.

Open repetities:
3 september: 19:30 – 22:00
10 september : 19:30 – 22:00
Oosterkerk:  E. Thomassen à Thuessinklaan 1, Groningen

Naast een winter- en een zomerproject heeft Gica dit jaar een vol programma! In oktober 2015 bestaat Gica 50 jaar en dat betekent FEEST! Houd daarom de website en de facebookpagina in de gaten om op de hoogte te blijven van alle activiteiten.

Heb je vragen die niet kunnen wachten tot drie september? Neem contact op met onze secretaris via: secretaris@studentenkoor.nl

Hopelijk allemaal tot ziens bij de open repetities!