Site pictogram Studentenkoor C.S.G. Gica

Zomerconcert 2014

Op 27 juni trad Gica op in De Fontein. Voor een volle zaal zongen we stukken van de gebroeders Haydn. We begonnen met een paar canons, waarna soliste Alina Rozeboom Drei geistliche Lieder van Carl Philipp Emmanuel Bach zong. Na het Timete dominum van Michael Haydn was het tijd voor een pauze, waarin het publiek van eigengemaakte Gica-taarten kon genieten. Na de pauze was het tijd voor de Kleine Orgelmesse. Deze korte mis werd begeleid door organist Vincent Hensen, die onlangs afstudeerde met de uitvoering van deze mis. Het concert werd afgesloten met één van Joseph Haydns meesterstukken, het haast militaire werk Te deum. Gica werd begeleid door een ensemble van studentenorkest Mira.

Voor wie wil nagenieten van het concert of voor wie het gemist heeft: er worden cd’s gemaakt die voor 6 euro te bestellen zijn via de leden van Gica.

Mobiele versie afsluiten