Gica in Cork #3

Nadat we vrijdag opgetreden hadden in de City Hall, de Millennium Hall en de Bodega Bar stond ons zaterdag een van de mooiste ervaringen van deze reis te wachten. Met de bus zijn we ‘s ochtends vroeg naar Blarney gereden waar we hebben opgetreden in Blarney Castle. Natuurlijk hebben we ook een rondleiding gekregen in de tuinen van het kasteel en hebben de meeste Gica-leden de Blarney Stone gekust, wat je volgens de legende welbespraaktheid oplevert.

‘s Avonds gingen de voetjes van de vloer en hebben we van een typisch Ierse band verschillende Ierse dansvormen geleerd.

Vandaag, zondag, hebben we onze laatste optredens gegeven in de City Hall en het Clarion hotel. Vanavond is het afsluitend gala, waarna we morgen alweer op het vliegtuig stappen naar Nederland.